Premiär

Idag är det ny premiär. Tuva ska sova borta för första gången. Hos sina bästisar, Vincent och Oliver som bor granne med oss. Spänd av förväntan alla tre, har de varit här och packat Tuvas väska. När jag var liten kunde jag inte sova borta. Jag blev så ängslig och rädd att jag fick ont i magen och mamma eller pappa fick komma och hämta mig. Jag tror inte att det kommer att hända med Tuvisen men det är jourtelefon som gäller för mig inatt. :) Det känns roligt och spännande och helt sjukt på samma gång. Tänk att min lilla flicka har blivit så stor! Och att hon trots alla sina problem och diagnoser, har fått så fina vänner! Det känns varmt i hjärtat!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0