Oh My god

Nu var jag här igen då. Nya tag med träningen. Igen! Det är ju sjukt. Varför slutar jag hela tiden?!?! Idag skulle jag försöka mig på 5km i Hemlingby. Fy fan, på ren franska...(?) Efter en ynka kilometer var jag sååå trött. Efter 1,5 kom hållet och efter 2 km var jag tvungen att gå tills hållet försvann. Jag kände mig värdelös. När jag väl började jogga igen gick det dock bättre. Så nu är det bara att hoppas att nästa gång rullar på lite smidigare så jag slipper sitta i skamvrån hela sommaren.

När jag tänker efter så inser jag att sist jag tränade var när vi började göra om duschrummet här hemma. Då blev vi utan dusch och har sedan dess bara kunnat tvätta oss i badkaret, vilket jag tycker är extremt jobbigt. Jag var då så nöjd över att jag kunde ju duscha på gymmet. Det gjorde jag också. En gång...det var i Jan. OMG! JANUARI!!?? Hur länge har de egentligen renoverat den där jädra toaletten? Och hur länge sen är det inte sen jag tränade?!! Att jag inte skäms. Eller ja, det gör jag ju....


Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Puss

2013-06-10 21:42:11
URL: http://Jobeah.blogg.se
Johanna - mamma till 3

Puss

2013-06-10 21:42:34
URL: http://Jobeah.blogg.se
Maria Roslund

Bra början, alltid något. Jag har aldrig jogga eller sprungit mer än när jag spela fotboll. För två månader sedan tog jag hem appen Run keeper och nu är det bästa som finns tycker jag. Kunna träna när jag vill och precis utanför dörren och utan runkeepen hade jag inte kommit igång blir så laddad när den berättar hur långt jag sprungit och när resultatet blir bättre.

2013-06-11 22:01:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0