Long time no see

Jag är ständigt utmattad och supermegatrött. Därav bloggar jag knappt längre. Idag och igår är jag hemma och vabbar med lilla prinsessan. Man kallar oftast sina döttrar för prinsessan, men på Nellie passar det verkligen in. Hon springer runt i sin prinsessklänning hela dagarna och berättar för mig vad prinsessor är duktiga på. Dvs ALLT! Hon har dessutom tvingat mig att locka hennes hår båda dagarna. Sötungen somnade sittandes i soffan igår i sin prinsessklänning.

Idag börjar våran helg. Fredriks lediga dagar startar idag. Jag testade ett nytt recept på en pastasåsmed räkor och kräftstjärtar till lunch som jag så länge varit sugen på. Den såg mycket godare ut än den var. Det blev en riktig besvikelse som jag nog inte kommer att göra igen. Jag har dessutom gjort en efterrätt på ett nytt recept som ser riktigt god ut. Mörk chokladkaka med knäcknötblandning. Hoppas inte den blir en besvikelse också så här på våran Lill lördag.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0