Gott nytt år

God fortsättning och ett härligt 2013 önskar jag er. Vi ringer in det nya året och önskar oss ett härligt nytt år.
Vi spenderade vårat nyår ute i Gräsbäcken i myskläder och flottigt hår. Inga förväntningar och krav. Så härligt!
 
Vi sitter här och väntar på att höra ifrån min käraste kusin Anna som kämpar uppe på förlossningen för att få ut sin lille gosse. Ett tag var vi rädda att han skulle titta ut 2012 men vid 12slaget fick vi det glada beskedet att de då var på väg in till förlossningen. Tyvärr har vi inte än fått något lyckligt leveransbesked så här sitter jag och gnager av mina naglar och tycker att det tar alldeles för lång tid. Jag håller tummar och tår för att allting går bra däruppe!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0