Namnbyte

När jag idag läste att ännu en av mina gamla klasskompisar gett sig på att byta namn tänkte jag att det var dags att annonsera att även våran lilla kanin Nemo har genomgått ett namnbyte. Han heter numera Hitta-Nemo. Det verkar ju vara modernt med namnbyten så vi får se hur det ligger till med dubbelnamnen här framöver.

Hitta-Nemo kommer förmodligen snart att få anställning på nåt homestyling företag då han är väldigt intresserad av inredning och dylikt. Han har fått oss att förstå att det inte alls är snyggt att ha sladdar liggandes längst golvet, och det har han visat genom att helt enkelt äta upp dem så att de inte ligger där och skräpar mer. Han verkar dessutom vara inne på det här med vitmålade väggar och hjälper därför snällt till att riva bort de gamla tapeterna som vi har, som han tycker är fula.

Han är med andra ord en riktigt påhittig liten kanin som håller sig sysselsatt med hushållets inredning här hemma.


Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Hahahahaha jag dör

2013-02-18 16:29:27
URL: http://Jobeah.blogg.se
Ella

Blir ju hemskt nyfiken på vem som bytt namn... FÖRSTÅR DU VÄL...!! ;)

2013-02-18 16:52:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0