Koh Samed

Sjuk som jag är och less på snön som dalar ner utanför fönstret tänkte jag bjuda på Thailands bilder. De flesta av er som läser här har ju även mig på facebook så jag tänkte ta lite andra bilder än jag lagt ut där. Alltså andra än mina bästa. Fattar knappt själv hur jag tänker då.
 
Första dagen på stranden på Koh Samed började vi med att dricka kokosnöt
Nellie är trött efter flygresan
Tuva fick göra en hennatatuering
Fina Tuva
en krabba
dekoration utanför vårat hotell
Middagarna intogs på stranden på Koh samed
Vi skickade iväg en ljuslykta
Gott med banan
sandlek
glassdax
Tuva älskade sin nya sarong
Vi fick en madrass av en familj som reste vidare. Lycka
eftermiddagsdopp
sista efterrätten på koh samed
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0