Värme

Fredrik har under en ganska lång tid varit besatt av tanken på att åka utomlands och inte helt oväntat hamnade jag i samma tillstånd så snart snön damp ner. Snö är verkligen inte min grej. Problemet har varit ekonomin. Att åka 4 personer är liksom inte gratis, konstigt nog. Men igår lyckades jag äntligen snoka reda på ett riktigt kap! Så nu är det bokat. 10jan åker vi till Lanzarote en vecka tillsammans med mamma. Kalaset gick på 8500kr för 5 personer med direktflyg och boende i två lägenheter. Jag är en riktig rackare på att leta resor om jag får säga det själv 😁 nu gäller det bara att hålls tummarna för att det är varmt där då. Vi har ju tidigare varit på Gran vanartiga i jan, då hade vi regn 12 av 14 dagar. Men om jag förstår det hela rätt ska Lanzarote vara den kanarieö som har minst regn på hela året. Det håller vi tummarna för!

Kommentarer
Anna

Va hääärligt! Du är ju en rackare på det där. Utan dig vet de tusan om vi kommit iväg till Barca. Och alla överlevde ju trots propellerplan och salmonella 😘

2013-12-11 10:08:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0