Snark

Imorse gick jag upp med Tuva och skjutsade henne till skolan. När jag kom hem vid 8.30 sov Nellie och Fredrik fortfarande och eftersom jag var sååå trött gick jag och lade mig igen för att vila lite. "Vila" var det. Som en äkta tonåring sov jag till 12.30!! Oh My god. Inte konstigt att det känns som dagen gått fort.

Fredrik frågade när jag vaknade om VI inte skulle ta och spola av utemöblerna och ställa undan dem för vintern nu när vi ändå var hemma och det inte regnade. Jag släpade mig ut och började. Plötsligt var jag klar och han hade inte ens kommit ut än. Så är det oftast när VI ska göra nåt måste. Han försvinner helt enkelt. Han måste bajs si så där 3 gånger och kolla sin Facebook 14 ggr osv. Va in 3 gånger och frågade om han skulle komma ut och hjälpa mig bära, alla 3 gångerna gick han och bajsade. Konstigt.
Nu efter sen ansträngningen känner jag mig hängigare än någonsin! Längtar ren tills jag får sova.


Kommentarer
Fung Undrar

Vem är utrön Leena som ska spolas av och ställas undan? Människorov?

2012-09-06 11:28:07
URL: http://blogg.planetnova.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0