Sjukling

Här hemma är det soffhäng. Lillfisen har feber och jag känner mig riktigt hängig själv. Vi har knaprat medicin och sprutat näsorna fulla med nässpray. Jag beklagade mig lite över att vi inte hade varsin onepiece att mysa i men när Nellans medicin började verka blev hon så svettig så hon var tvungen att klä av sig ändå. Men eftersom jag fick ett presentkort av mamma på ziperall när jag fyllde år ska jag ta och köpa mig en sån onepiece. Synd bara att de stängde butiken här i Gävle så nu har jag fått skicka in mitt presentkort och tjafsat en massa. Ännu mer synd är att de är så rackarns dyra! Jag får lägga till 700kr själv, det är ju sjukt! Men men.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0