Min stora tjej

Idag ska Tuvisen ha med sig en ny kompis hem från skolan. Snacka om lycka för mig! Iiihhh, jaaaa, jippppiiieeeee hon skaffar kompisar! Gullunge! Det kommer ordna sig!
Tuva har plötsligt, när hon började skolan, blivit killtokig. En riktig killtjusare. Varje dag när hon kommer hem berättar hon om alla killar hon har pussat. Om jag förstår det hela rätt vill de absolut inte ha pussar utan hon jagar dem över hela skolgården för att hinna roffa åt sig en liten mysig puss. Mammas tjej i den bemärkelsen ;) i förrgår kom hon till och med hem med fläskläpp för att hon hade ramlat när hon jagade någon på fotbollsplanen :)
Pussjaga, det var tider det *nostalgisk*


Kommentarer
Louise

Hihi pussjaga!! Det hade jag helt glömt bort, jag var nog aldrig med ;)
Låter som hon trivs! :-D

2012-09-12 21:41:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0