Lördag

Arbetsdag 13 av 17 inleds 1 timme tidigare än vanligt då jag ska styla en gammal barndomsvän som ska gifta sig idag. Åh så roligt!

Igår kväll var jag så sjukt trött efter många långa arbetsdagar och incidenten på jobbet att jag tvingade i säng mina socker boostade tjejer tillsammans med mig kl 21.00. De låg och fnissade och tjuvnypte varandra när jag somnade,hoppas att de inte höll på så länge :)

Jag håller på att spara ut mitt sketna hår och just nu skulle jag kunna tänka mig att ta hyveln och bara skala av hela skiten. Varför i hela fridens namn vill jag ha mycket av nåt som är så vidrigt? Då borde det väl vara bäst att minimera så man får se så lite som möjligt av katastrofen! Jag ska ta ett kort när lekonmanen är som värst så får ni se vad jag menar... Idag efter att ha sovit den någorlunda tänker jag iaf prova att släppa lös den. Men en snodd ska iaf med ifall nödläge krävs. Men visst börjar det bli långt?


Kommentarer
Fung likie likie

Nemen det är ju jättefint ju! Snyggt helt enkelt :D

2012-09-03 16:16:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0