EEG

Imorgon bitti ska Tuva göra ett EEG. Då kollar de hjärnan. De ska sätta fast en sorts mössa på hennes huvud med små järnpluttar. Jag gjorde det hör testet själv när jag var litenoxh det var inte alls roligt! Under en den av testet vill de att hon ska sova. Jag själv kunde aldrig somna med den där Järnmössan på huvudet och jag känner mig säker på att inte Tuva kommer kunna set heller. Hon som aldrig kan sova på dagen. Vi försökte hålla henne vaken nu men kl 23.00 somnade hon sittandes, mitt i en mening. Jag hoppas att testet kan genomföras imorgon men om jag får sia så tror jag inte ens att de får på den för mössan på huvudet på henne. To be continued....


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0