Utbrott

Igår fick Tuva ett riktigt raseriutbrott här hemma.
Då insåg jag att det var länge sedan hon hade haft ett. Säkert 2 veckor typ...när hon började med medicinen. Kan det ha ett samband? Hoppas! Jag försöker att titta efter andra tecken på att medicinen verkar på henne men har ännu inte sett nåt. Igår när jag hämtade henne på skolan förökte både jag och hennes fröken få kontakt med henne i ca en minut när hon stod och stirrade ut i luften, men det var omöjligt. Då måste hon ha haft ett sånt där frånvarobortfall. Sen när hon blev medvetande om oss igen började hon prata som att inget hade hänt. Fröken, som för övrigt var en vikarie, började skratta och sa att "du är skön du Tuva". Jag har ingen aning om ifall hon hade blivit insatt i Tuvas problematik eller om hon bara trodde att hon var lite disträ. Och i ärlighetens namn orkade jag inte ta upp det heller. Vad gör väl det om hundra år känns det som.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0