Sa ni kaos?!!

Bomb?!?
Nej...bara lilla jag.

Orsaken är hall-omjustering, pga platsbrist = dagligt stök av skor, kläder och skrot i drivor

Synd bara att jag missade att köpa fästen till panelgardinerna som skulle skärma av. Läs: ikeatantsodjuret sa att inget annat än listerna behövdes.

Att man sen ska använda en såg när de ska längdjusteras sa hon så här: " det är så lätt att bara skjuta ihop de två listerna så man får rätt längd på skenan"
Skjuta ihop och såga är inte samma i min värld! Jag hatar sågar, jag är rädd för sågar!


Kommentarer
Louise

Trodde det var en bild på hur hemmet såg ut när din kille varit ensam med tjejerna ;)
Haha mät lite roligt att hon stod uppe på ikea så där men förstår att du blev rädd! Tur att allt gick bra!!

2012-10-12 21:46:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0