Fåret shaun

Jag hatar mitt fåret shaun krull. När det dessutom kombineras Med Aslan färg blev det outhärdligt.
Således bestämde jag mig för att prova Georges nya rakpermanent, som inte bara skulle bli rak och fin utan även väldigt blank och vårdande. I mina logiska tankar insåg jag att det såklart gällde hans syrianska, Superkorta stålull och inte mitt skandinaviska söderblekta hår. I mina desperata, jag hatar mitt krull, tankar tänkte jag att vad gör väl det om hundra år ifall håret går av?!?

Självfallet (ganska skojigt ordval i sammanhanget om jag får säga) gick det ju av. Och SOM det gick av. Det rasade brända hårrester. Eftersom jag sa innan att jag kan ju klippa det kort om det inte blir bra så får jag ju äta upp det nu. Även om jag nu insåg att jag inte kände mig riktigt redo att sluta spara så här i efterhand. Men nu gäller det att bli av med de här brända tussarna som faller från mitt huvud. Men rakt blev det...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0