Brrrrrrrrr

Imorse när jag vaknade hade jag frost i näshåren för det var så kallt i sovrummet. Vi var ju så smarta att vi bestämde oss för en thailandsresa istället för en ny panna. Som man bäddar får man....frysa?!?? Ja det är väl inte mer än rätt i sådana I-lands problem.

Jag hoppade i min fulaste blåa flercejacka al'a skogshuggare för att få upp värmen. Det fick jag inte. Så jag förmådde mig aldrig ta av den innan jag åkte till jobbet.
Väl på jobbet hackade jag tänder genom första klippningen och började hallucinera isbjörnsklippningar innan den var över. Vilket gjorde att jag blev Tvungen att ta på mig skogshuggar fleecen. Sedan fick jag be alla kunder innan lunch om ursäkt för min extremt pinsamma look. Undra hur kallt det kommer att bli här inne när det är minusgrader ute?! På lunchen sprang jag iaf och införskaffade några nya koftor att håra sönder. Vik hädan dräggiga skogshuggare och kom aldrig mer tillbaka!


Kommentarer
Lumberjack Fung

D U S E R I N T E G A L E N U T ! :)

2012-10-11 21:33:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0