30år

Är 30 den magiska gränsen för förfallelse? Det pekar åt det hållet iaf. Jag har plötsligt fått tonårsacne. Man kan tycka att det är rätt åt mig som knappt har haft en finne i mitt snart 30 åriga liv. Men det känns då inte alls så.

Min kära mor säger så fina saker som att "jag fick också mina finnar när jag fyllde 30. Sen blev det värre och värre" tack för den morsan. Har jag berättat att hennes finnar är bölder som behöver dödas med antibiotika för att inte gå upp som en propp i hjärnan?!!?

Min älskade sambo har redan nåt fördärvets gräns och det har märkts tydligt på slutet. Han ådrog sig ett ryggskott för ca 2 veckor sedan som gjorde att han gick runt nerböjd som en gammal gubbe med handen i svanken. Stönandes. Det är väl så början till en kutrygg kommer? Det eländiga ryggskottet har nu gått ner i benen och inatt fick han feber och mådde illa. Vad är detta på väg?

Åldern börjar alltså att ta ut sin rätt och det finns inget som vi kan göra åt det! *ryser*


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0