Sömn

I vårat hus brukar det sovas till Tuva vaknar. Vilket oftas är nån gång efter 7 snåret. Okristligt hade jag sagt för sex år sedan men jag har nu vant mig så det känns uthärdligt.det brukar dröja minst en timme innan Nellan vaknar och då brukar jag oftast sova en stund till medans Tuvisen tittar på barntv. Skönt. Idag ska jag vara hos tandläkaren kl 8, vilket förstör morgonen rutinerna helt. Här sitter jag nu vid köksbordet som levande död och har ångest för kampen som snart ska utspelas. Mina döttrar blir nämligen ofantligt griniga när de bli väckta! Så då ska det grinas om ALLT innan vi väl kommer iväg. Nästa gång tror jag att jag bokar in tandläkarbesöket under en ledig dag istället!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0