Ledig dag

Idag är det ingen vanligt dag för idag är det ledig måndag. Weeee! Och Ingela kommer på besök. Hjärta! Tyvärr började det lite trögt då min lilla tjej inte somnade förän 00.30 och så vaknade min stora tjej 05.10. Arg om ett bi dessutom. Tur att jag vet att andra mammor till barn i samma ålder också har det jobbigt med sina sexåringar. Det är tydligen en jobbig period för barnen. När de ska bli stora men ibland ändå vill bli små. Jag tycker groteskt synd om alla er som tyckte när era små söta första barn var små att det var lika bra att skaffa en till tätt....stackars er när sexårsperioden kommer! Jag minns när Tuva var så där go.... Det här är definitivt den värsta perioden jag varit med om som förälder.

Nu







Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Hehe söta bilder:)

2012-05-28 12:46:19
URL: http://jobeah.blogg.se/
Louise

Haha naw lilla tuvisen då! Inte lätt att bli en sån stor tjej, klart man lär testa mamma då o se om hon fortfarande tycker om en fast man är bråkig :-D

Och söta bilder på lilla N mittinatten ;) blir till att skaffa tv o video i sovrummet framöver ser jag.. Så kan man sova samtidigt som barnet tittar på videon!

2012-05-28 20:44:06
URL: http://lollo83.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0