Ont stuga

Tuva gjorde illa armen igår på dagis. Det har hänt flera gånger tidigare att hon hafts varit så här. Armen bara hänger där som en gammal slapp pommes. Läbbigt. Hon har vaknat inatt och varit ledsen för att det gjort så ont. Stackars skruttan. Dessutom svalde hon en enkrona häromdagen. Jag hade intalat mig själv att det inte var nån fara. Men en av mina kunder igår som är barnläkare tyckte annat.

Så idag står jag på jobbet helt smackat fullbokad och kommer ändå behöva oroa mig för hur det går för min stortjej hos doktorn.

Har armen hoppat ur led igen eller kan det vara ännu värre? Kanske en spricka? Behövs det röntgas? Har kronan kommit ut? Ingen har hört nåt Kling i toaletten men den kan ju ha varit inbäddad? Behöver det röntgas? Och om den nu är fast där inne vad gör man då? Opererar? Nä fy, hemska tanke!
Det är bara att hoppas att stressen på jobbet blir övermäktig så jag inte hinner oroa mig så mycket!


Kommentarer
Louise

Nämen Oj! Svalt en krona hihi. Vilken buse,

Stackarn med armen, hoppas det går bra nu med amen!

2012-04-04 21:08:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0