Förkylning

9 arbetsdagar kvar innan semestern! Weeee!! Det behöver vi hela familjen. Det går inte ens att beskriva hur mycket enklare allting flyter på när Fredrik är hemma och ledig. Jag är inte den enda som saknar honom när han jobbar. Tuva har inte haft ett endaste utbrott sen han blev ledig i fredags. På fredagskvällen när jag märkte att ett utbrott var på väg från hennes sida kände jag att jag skulle börja gråta lilleskutt tårar om hon skrek åt mig en gång till. Men Fredrik styrde bort det och hon skrek inte åt mig. Det har hon inte gjort sen i torsdags. Halleluja!!

Jag börjar tro att den här jädra förkylningen helt enkelt är pollen eller gräsallergi. Den vägrar att ge med sig! Envisa rackare! Jag som vill springa! Och träna. Precis så här inför sommaren. Skit också! Jag håller ändå tummarna för att det är en vanlig hederlig förkylning och inte dryg allergi som ska återkomma varje år under den bästa tiden på året!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0