Blogguppehåll....?

Nä det var inte tänkt att jag skulle ha ett blogguppehåll. Men nu har blogg.se appen varit mongo i över en vecka och jag har inte hunnit blogga på datan. Nu när jag skulle göra det har comhblåbär jävla fel i hela huvudet. Aaaaahhhh!!! Här sitter jag utan tv kanaler och utan internet. Och dessutom
Byter den här jävla telefonen ut orden hela tiden!!! Jag ska kasta ut dem allihopa i regnet så får de känna på hur roligt det är med ösregförstas jävla första delen av semestern!! Med ungar som grinar för att man inte kan vara ute, och jag själv som är en soldyrkare värre än nån annan så jag hamnar i djup depression av det här skitvädret. Nä nu orkar jag inte ens byta tillbaka orden som det här lon mongot ändrar! Hörs när tekniken och väderguden slutar jävlas med mig!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0