Das arbeit

Medan jag sakta men säkert jobbar på att få fram ett inlägg med bilder från långå. Som med den här takten kommer ta minst en vecka, segast i Sverige den här sidan, så ska jag passa på att meddela att idag börjar jag jobba igen. Med en skum känsla av att semestern var både lång, men även för kort. Att jag hann med mycket, men samtidigt alldeles för lite. Träningen har dessutom också fått vila över semestern men nu ska jag sätta igång med nya friska tag igen! Skönt! Dock kommer det väl att kännas som jag väger 100kg när jag börjar springa. Dagen till ära har jag även sminkat mig för första gången sedan 3 veckor tillbaka. Inte ett dugg trevlig sak att behöva göra. Även om det är ännu värre när man ska behöva ta bort skiten ikväll :p


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0