Sjukling

Mitt lilla troll har gått och blivit sjuk. Inatt hostade hon så att mitt arma mamma hjärta gick i tusen bitar. Två gånger hostade hon så att hon kräktes slem.
Lilla gullvippan då ;(
Till slut fick jag sitta upp i sängen med henne på bröstet för att hon inte skulle hosta sönder sig helt och hållet. Jag vet inte om det hjälpte så mycket för hostan men både hon och jag fick nog lite tröst utav det iaf. Vid 5 på natten somnade hon in i en gnällig, hostig och inte alls djup sömn. Själv slumrade jag några min i taget.
Eftersom det inte gick så bra att sova har hon sedan varit tappert vaken hela dagen. Vi har försökt vila, jag somnade som en stock men vaknade genast av hennes hosta.

Nu är jag så trött så att jag känner mig sjuk. Typ döende sjuk. Jag får väl ändå försöka vara glad att det kom idag och inte senare. Nu har vi ändå 2 nätter till hemma innan vi flyger. Måtte lillis tillfriskna snart! :S

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0