Sjuk eller trött

Imorse ilade jag till sjukhuset för att göra en gynundersökning, barnmorskan hittade en stor cysta på vänster äggstock för nån vecka sedan. Det visade sig inte vara nån fara men då frågar doktorn...

Dr: " Är du säker på att du är frisk i övrigt? Du ser riktigt risig ut...eller ja, sjuk"

Jag: " Jag har en dotter som är sjuk så jag har inte sovit på 2 nätter"

Dr: " Jaha. Ja du ser hemsk ut, åk hem och vila nu"

Öööhhh.....tack?!?!
Nu känner jag mig genast lite värre däran. Och inte fan får jag sova heller. Så fort jag ens lägger mig ner på soffan börjar lillisen klättra på mig. Känns roligt att gå ner på jobbet sen och se hemsk ut...


Kommentarer
Anonym

Men va snällt sagt, ja då känner man sig genast mer pigg o fräsch ;) men du får vila på semestern, när du kommer hem kommer du vara brunare o fräschare än alla vanliga svenssons. Ha en trevlig resa!

Otäckt med cystan förresten :( men skönt att den verkar ofarlig

2012-01-21 14:05:26
Anonym

Louise vare som skrev inlägget :P

2012-01-21 14:05:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0