Old times

Har suttit och kikat på gamla bilder. Jag har nog inte insett hur lika Tuva och Nellie är varandra. Jag trodde inte riktigt att de var sååå lika. Man ser att det är Tuva för att hon har större gluggar mellan tänderna men annars är det svårt. Hittade lite annat kul också


Tuva i dec 07. Det är bara surläppen som fattas, annars vore det Nellie på pricken


Tuva sa senast  idag att hon ska bli doktor när hon blir stor. Verkar ha varit intressant sen tidig ålder  =)
"Mamma när jag blir stor ska jag bli doktor. Då ska jag heta doktor Isabel" sa hon idag  =)

Den här bilden hade vi på våra julkort 2007

Så himla lika! Den här klänningen hade Nellie här om dagen och så typ exakt ut så här  =)

Haha! Maddis och jag på nyårsafton 07/08. Det var senatse nyår jag festade =) Good old tajms!

Känner mig liite skeptisk till Eriks hårfärg...

Gräslig! är ordet

Tyvärr blev det ännu värre. HAHAHA Det här hade jag glömt. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig då och det roar än!

Trollunge =)

Korvgrillsmys i Hemlingby

Ser pigg ut strax innan öppning på Popp i Topp. Haha


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0