Nellies rum

image description
Idag har pappa hjälpt mig att tapetsera Nellies rum. Så äntligen är väggar och golv färdiga! Nu ska jag bara sy gardiner och så ska vi köpa lite nya möbler så fort vi får råd med det. Det är först och främst en ny säng och en ny byrå som gäller. Men det får nog vänta tills efter Thailandsresan. Har en idé om en namntavla som jag vill bygga också. Men det får nog också vänta. Får se om jag kan sy gardinerna själv eller om jag lär vänta på mammas hjälp. Om jag orkar ska jag nog försöka själv ikväll.
image description
image description
image description


Kommentarer
Louise

Såna tapeter skulle jag själv kunna tänka mig ;) blir nog fint det där!

2012-01-06 20:42:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0