Molningt

Idag hade vi läst på väderleksrapporten att det skulle bli regn. Vi trotsade regnet och drog ner på stranden. Det var molning som 17 och nästan inte nån annan där. Man kände att solen tog igenom molnen och regnet kom inte förän nu på eftermiddagen så det gjorde vi bra. Tyvärr börjar jag få lite solpanik. Jag är typ inge brun alls och så flagnar jag redan bort det lilla jag har. Ännu värre är att Tuva är brunare än mig. Inte ok!

Jag har börjat komma in i shoppingtagen riktigt ordentligt nu och är en baddare på att pruta. Har lyckats hitta många fina klänningar.

Tyvärr ligger vårat nya hotell inte alls vidare bra till. Det är en stor väg precis utanför som är kraftigt trafikerad. Dessutom ligger det mitt i en backe och det finns ingenting runt omkring. Inga resturanger eller affärer. Lite tråkigt. Men rummen är fina iaf. Så nu vill vi bara ha sol så vi slipper spendera nån tid alls på rummet mer än att sova och duscha.

Tuva har blivit lite semster skadad och frågar hela tiden om vi ska ta en drink. Eller som hon säger, krink.

Nellie ville inte äta nånting annat än pommes med ketchup eller bara vanligt, torrt, kokt ris första veckan. Hon vägrade att smaka på all annan mat, fruk eller till och med glass. Men nu har hon kommit in i matglädjen hon också och äter som en liten baddare.

Kommentarer
Mamman

Du är ju jätte brun, säg inget annat.Tänk på oss som är kritvita! Vilken härlig strand ni varit på,kanonfina bilder! Barnen verkar trivas,och tur att Nellie börjat äta lite nu då. Hälsa Tuva att ta en krink åt Mormor också! Kram kram

2012-01-30 12:16:47
Louise

Ja du är ju jättebrun. Haha blir kul på dagis sen är Tuva berättar att ni bara drack massa drinkar på semestern ;)

2012-01-30 21:34:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0