3 dagar

Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till vi åker. Jag är såklart superrtaggad med träningen. Men imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen. Vågade inte träna. Tänk om jag blir sjuk nu?!! Men nu har jag ångest. Jag hade ju redan vilat 2 dagar från träning. Kanske kör lite lätta övningar hemma sen ikväll.

Sara lärde mig en ny fläta som jag inte kommer ihåg vad den kallades. Gjorde den på Tuva imorse. Hon blev sååå fin. Tyvärr var den inte alls lika fin efter vi tog av mössan på dagis :) så är det ju med kidsen


Kommentarer
cee

Jag tror att den heter nåt i stil med "waterfall" :)

För allt i världen: träna INTE! Det är verkligen inte värt det. OM du har en infektion i kroppen nu, vill kroppen använda alla resurser till att ta bort den. Så kom inte och förstör det med träningen, som heller inte ger särskilt mycket, då den mesta energin går åt att just få bort baskiluskerna! Mitt råd. Lyssna på detta nu! :D



Kram!

2012-01-18 09:12:18
URL: http://cajin.blogg.se/
Sara

Ja den heter waterfall braid. Vattenfalls fläta;)

2012-01-18 18:31:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0