Fler dygn

Tidbristen jag upplever sen jag fick Nellie är knäckande. Fredrik och jag går om varandra mest hela tiden. Möts i dörren på kvällarna och i sängen på morgonen när han kryper ner och jag kliver upp. Väldigt tråkigt! Nu när vi var tillsammans hela semestern inser jag hur mycket jag saknar honom så här i vardagslivet!

Träningen tar mycket tid. Men den enda tiden jag har möjlighet att träna är innan jobbet. Vilket gör att jag får lämna barnen tidigare på dagis och får leva med konstant dåligt samvete. Suck.

De få lediga dagar vi har går till att försöka umgås med varandra, familj och vänner. Och de räcker inte alls till. Snart har vi nog inga vänner kvar :( och då jobbar jag inte ens heltid. Hur gör man för att få ihop allt?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0