2 dagar kvar

Jag känner mig lite piggare idag om man räknar bort att jag är risig i kistan och får kramper i magen lite då och då. Men vad gör man inte för brännan. Idag blir det ner på beachen för att pressa. 2 stranddagar kvar nu bara. Och tro för ett ögonblick inte att vi vill komma hem till snöskottning och kyla. Kanske att barnen längtar hem lite men absolut inte vi.

Igårkväll tog vi en taxi in till ett stort köpcenter i phatong. Eftersom jag inte var 100% pigg orkade jag inte lägga ner nån energi på att hitta nåt särskillt så det blev inte så mycket hopping. Men det var roligt att se nåt annat. Det var riktigt stort där iaf.

Kommentarer
Mamman

Pigga på dej nu, sista stunden!!Njut av värmen, här vräker snön ner! Hoppas ni inte blir sen på söndag, så vi hinner träffa våra gullungar en stund!Kramar till er.

2012-02-03 10:37:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0