Brrrr

Det blev en riktig chock att komma hem till den här kylan. Det brände på huden av kylan. Vi hade dessutom 17 grader inne i vårat hus. Inte mycket när man varit van med 40 i 3 veckor. Men igår införskaffade vi oss värmefläktar och extra element. Så natten var iaf varm.

Nu ska jag sätta igång att jobba igen. Känns kul. Tråkigt bara att ingen brytt sig om att fylla på mjölk i kylen här på jobbet. Så det blev inget morgonkaffe för mig när jag sitter här och inväntar mina jobbarkompisar. Typiskt mig att komma 40 min innan arbetstiden startar. Då får man skylla sig själv. Men tack och lov är det lördag idag, så idag ska det köpas riktigt svenskt lördagsgodis. Weeeeeee!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0