Spånar

Sitter och spånar på hur vi ska tillbringa våra första 10 dagar i thailand innan resten av gänget kommer ner. Tror att jag börjar få lite ordning på tankarna. Tänker mig att vi kanske kan börja på koh samet som ligger ca 3 timmar från bangkoks flygplats. Ta 4 eller 5 nätter där för att sen dra vidare till koh chang som ligger ca 3 timmar bort från koh samet. Det finns många öar utanför koh chang som jag skulle vilja se men jag kan tänka mig att bara ta en dagstur till dem så man slipper släpa väskorna.
 
Samtidigt som jag surfar runt och letar tips och och thailandsråd håller jag ¨på att framkalla bilder till fotoalbumen som jag kommit efter med. Då kom jag på tanken att vi kanske borde göra en förstoring på en bild från varje resa som vi gjort sen Tuva föddes. Och ha en resevägg som man kan drömma sig bort vid. När jag sen letade på bilder från alla resorna så insåg jag att det var ganska roligt att se hur vi förändra också =)
 
Brasilien Jan 07
Det är ok att skratta åt Fredrik, han tycker själv att det är sjukt kul!
 
Thailand jan/feb 08
Miami/karibien feb/mars 09
Buligarien aug 09
Kreta aug 2010
Egypten jan 2011
Mallorca aug 2011
Thailand jan/feb 2012

Kommentarer
Louise

Kan du inte skriva ner dina bästa restips gällande att resa med barn! Du verkar ju väldigt rutinerad lär jag säga, blir svettig av bara tanken ;) typ packlista osv o såna grejer, pliiize? :-)

2012-08-12 20:24:17
Fung abroad

M Y Y Y S I G T ! !
Din gröna klänning var ju jättefin! Passar den fortfarande? Behöver vi fixa och trixa så du kan avnjuta den??

2012-08-15 08:38:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0