Lördagskväll

Nu har jag jobbat färdigt, ätit pizza, handlat godis. Så nu är jag redo för 3 dagars ledighet innan det blir mycket jobb igen. Tyvärr jobbar Fredrik inatt också så jag får vara själv ännu en kväll! Men imorgon ser jag fram emot att bara vara hemma och tvätta och pula lite med blommorna, kanske till och med städa...vem vet. Eller nä...jag hatar ju att städa. Men det ska bli skönt med ledighet iaf. Just nu läser jag en bok som heter kråkflickan som är skriven av gävlebor. Verkar riktigt bra! Ska nog läsa ut den imorn :) sen funderar jag ev på att åka ner och skaffa mig ett bibliotekarier på mån så jag slipper köpa alla böcker som jag läser. Men jag tycker det känns fruktansvärt tråkigt med bibblan...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0