GRATTIS!

Hipp hurra för min storebror idag! Vi ska åka och tvångsgratta honom idag eftersom han hatar att bli uppvaktad och helst inte vill att vi ska låtsas om att han fyller år. Men eftersom han är värd att firas kommer vi ändå!

Nellie har varit vakna större delen av natten så det känns som mitt ansikte består av ett enda stort X. Det får nog bli ett smink laget som är en decimeter tjockt och jag ska kunna dölja exakt hur trött jag är. Tur att det är lördag så jag kan köpa mig en extra large godispåse som plåster på såren!

Vi ska föressten ner på stan och hylla Brynäs också!


Kommentarer
Madde

Än så länge verkar det inte vara någon som vill dela dag med Niklas...TYPISKT!!!

2012-04-21 13:41:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0