3år

Ligger i sängen och kan inte sova. Tidigare var jag så trött så jag knappt kunde hålla mig vaken och nu kan jag inte sova. Så himla typiskt!

Jag insåg när jag surfade på fejan och såg att Stina fyller år idag att idag äg det 3 år sen jag slutade på Popp i topp. Hur kunde tiden gå så snabbt? Känns lite sorgligt att tänka på. Stina har ju varit med mig hela min arbetskarriär tills för 3 år sedan. Tänk vad mycket roligt vi gjort. Och hur många hemska frisyrer vi gjort, framförallt på varandra :) mycket fina också för den delen, men det är ju roligare att komma ihåg de fula. Haha.

Stort grattis till Stina iaf! Nu ska jag försöka dämpa nostalgi trippen och försöka mig på att sova lite så jag orkar vara med och fira smguldet som Brynäs ska ta imorn!

Bifogar en bild på Stina och mig från 2004 när vi var på kurs i Sthlm :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0