Goldwell weekend

Goldwell weekend var en succé ännu en gång och jag är så himla glad och tacksam för att jag fick hänga med Popp i Topp tjejerna! Gud så jag har saknat dem! Och deras nyförvärv var lika härliga de också! Föreläsningar av Tina Thörner, rallyprofilen och Pär Johansson (skapare av glada huddik teatern), som var fantastiska! Jag känner att jag fått en rejäl tanketällare på mina livinställningar =) Filip och Fredrik hade en timmes humor snack och så var det brakvisningar både fredag och lördag. Morten Andersson var konfrancier (hur det nu stavas) Daniel da silva var koreograf och stroppig som få. September uppträdde på lördagen och var grym. Och som en bonus skakade vi rooompa tillsammans med Sean banan hela lördagskvällen lång. GRYM HELG! Sofie har knäppt hur mycket grymma bilder om helst så jag tänkte jag kunde no nån från hennes blogg senare men hon har inte hunnit lägga ut än så här kommer några från min mobil som är så där lagom brusiga ;)























Kommentarer
Sofie

Jaaaa herregud så himla kuuuuuul vi hade!!! ;) Nu har jag äntligen lagt upp lite bilder ;) (det är faktiskt lite om jag jämför med hur många jag knäppte ;) Fast bara från fredagen ännu, så fler kommer ;) Puss på dig pudding!

2011-09-11 19:38:00
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0