Klackarna i taket

Min sambo är en sån där kille som helst bara vill vara hemma och mysa med mig. Jättehärligt! Men jag tycker själv att det är så viktigt att komma iväg med mina kompisar, utan karl och barn. Jag tror innerst inne att det även vore bäst för våran realtion om även han kom ut lite oftare. Ofta tycker jag inte att man behöver göra så himla mycket. Te.x i onsdags åkte jag hem till en jobbarkompis och så satt vi och snackade skit hela kvällen. Jättehärligt.
Men så idag ska han äntligen ut på grönbete, min karl. Jag hoppas innerligt att han blir stupfull och så där rolig som bara han blir då. Ännu bättre är att jag och tjejerna åker ut till stugan hela helgen så han kan ligga och vara bakis hela dagen utan att ungarna hoppar på honom och tjatar att han ska gå upp.

Själv tar jag med mig kameran och ska försöka utnyttja det fantastiska hörtljuset. Peace out

Kommentarer
Louise

ja det är viktigt o komma iväg själv då o då tror jag. behöver som sagt inte vara så komplicerat, en lunch eller liknande kan räcka :)

2011-10-23 14:11:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0