Julklappar

Idag blev vi färdiga med Tuvas och Nellies julklappar. Jag kommer att få så lite pengar i nov så vi köper allt nu. Ganska skönt faktiskt. Tuva ska få ett litet Nintendo DS lite. Och eftersom jag är som jag är så har vi köpt ett begagnat på blocket. Med 35 spel till. Om det är nånting det överkonsumeras med så är det väl tv-spel. I stort sett alla tröttnar ju på sina och säljer iväg dem. Så det är lika bra att köpa ett begagnat tycker jag. Nu fick vi spelkonsollen och alla spelen för mindre än bara konsollen skulle ha kostat ny. Sen ska hon få lite kläder, barbie dockor och kläder till dem. Lite rit och skriv grejor. Sen får det räcka från oss. Hon får så himla mycket av alla andra. Nellie har vi köpt lite smått och gott i leksaksväg åt. Hon får ju såklart också barbiedockor, så hoppas vi minska bråken lite. Även om de förmodligen kommer slåss om varandras dockor...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0