Sjusovare

Vi är lediga hela familjen tillsammans i 6 veckor nu. Och då låter Fredrik mig få sovmorgon vissa dagar. Imorse tänkte jag att jag skulle ta en promenad på morgonkvisten. Men så råkade jag visst sova till 11.30...WHAT?!!? Det har jag inte gjort sen innan jag fick barn. Sjukt. Det värsta med det var att jag inte kunde finna nån njutning alls i det. Det var bara jobbigt att jag hade sovit bort så många timmar av dagen som kunde ha använts till annat. Är det nu jag kan kalla mig vuxen?

Vi var på utvecklingssamtal på barnens dagis. Nellie fick mycket lovord. Lillskruttan är så duktig på det mesta. Tuvisen fick också massor av lovord men hon har fortfarande lite problem med den sociala biten. Nästa år börjar hon ju på 6års. Min stor tjej. Jag är livrädd för att hon ska få det jobbigt där eftersom hon hakat upp sig på sin bästaste, bästaste kompis. Tänk om hon inte vill lek med Tuva då...vad händer då? Små barn-små problem, stora barn-stora problem!


Kommentarer
Louise

Usch vad jobbigt att behöva funderA på sånt.. Känner redan nu hur ledsen jag skulle bli om inte Nelia fick nå kompisar i skolan..

2011-11-03 21:00:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0