Sjuk

Jag är väldigt sällan sjuk. Jag tror jag var sjuk alla mina gånger när jag var yngre så de tog slut på sjukdomstillfällen, förbrukade helt enkelt.

Men så har halsontet smugit sig på och blivit värre och värre. Och så kom febern. Jag hoppade i säng redan kl nio eftersom jag var heldöd! Och vad händer?!!!?

JO, Nellie har visst också ont i halsen. Hon vaknar vid 23 snåret och gråter. Hon blir mer och mer högljudd tills hon vid midnatt väcker Tuva.

Nu springer de runt här hemma och bråkar och busar och leker med dockor medan jag önskar att jag fick döööö!!

Tänk innan man fick barn när man fick vara sjuk och bara ha sig själv att ta hand om. Eller ännu bättre, när mamma tog hand om mig när jag var sjuk. Har go lust att dra hem till henne nu och lämna trollen här hemma! Men istället får jag snällt vänta tills Fredrik slutar jobba och kan lösa av. Det är bara 5,5 timme kvar. Jippie....

På bild: gosedjuren som åtminstone sover snällt. Skönt det iaf!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0