Hemlis

Igår var jag och shoppade nya kläder. För inte
Mindre än 3000 kr. Samtidigt åkte 2 fulla Ica kassar med skit ut ur garderoben.

Det nämnbara med shoppingrundan är att det finns en hemlighet som alla tjejer i hel staden vet om utom jag. Jag vet att Cissi på Popp i Topp nämnt det för mig tidigare. Men eftersom hon är ca 5 dc meter mindre än mig på bredden trodde jag inte det gällde mig då
Den gången hon pratade om det. Men igår invigde Linda mig i hemligheten om JEANSEN...jeansen på Carlings som är som leggings. Tro det eller ej men det är inte ens möjligt att de kan vara sååå stretchiga som de faktiskt är. Dr denim I LOVE YOU!! Jag kommer aldrig mer att kunna ha vanliga jeans. Tyvärr var den svarta modellen slut i min storlek, som by the way är xs...WHAT?!!? Tänker ni, jag med! Men jag köpte ett par jeansfärgade i S igår och de har redan töjt sig lite väl mycket. De svarta tog slut samma dag som de kom in typ varje leverans så nu gäller det att hänga utanför Carlings framöver.

Bara jag får köpa mig 2 par av de svarta så kan jag sedan rekommendera alla er som inte heller är invigda i den här fantastiska hemligheten att köpa dem själva. Men inte föränn jag fått mina svarta!! Banne er om Jag ser er ta det sista paret!!


Kommentarer
Louise

Tack för tipset! Blir att gå o prova nå såna framöver när man är i "form" igen (rund är också en form). Fina bilder på flickorna.

Klart dem ska ha fina rum, fredde får lov o hjälpa till tycker jag :-)

2011-11-11 18:00:39
URL: http://lollo83.blogg.se/
cee

Jag skulle kanske kunna kolla om dom finns här i sthlm åt dig :)

2011-11-25 09:22:32
URL: http://cajin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0