Trök

Idag fick jag lämna Nellie i ca 2,5 H på dagis. Det gick bra. Hon är ju ett A-barn. Tyvärr blev hon så trött så resten av dagen, den lilla tid hon orkade vara vaken, var hon suuurpuppa. Lik mamma med andra ord :D

Nu har jag precis suttit och plockat ihop en massa papper. Först skadeanmälan till försäkringsbolaget med ca tusen beskrivningar på vad som hände med krocken och sen ca tusen beskrivningar på vart jag har ont. TRÖÖÖK!
Och därefter var det papper som skulle in till högskolan. Kompletteringar. Också himla trökigt skulle jag vilja påstå.

Jag har nu kollat ikapp alla serier som jag kollar på, vilket inte är så några, och så har jag sett de flesta filmer som jag hade och känner mig nu lite stympad och ledsen. Vad ska jag egentligen se ikväll? Blev sugen på att se sista twilight filmen eftersom jag bara sett den en gång på bio. Men så är jag ju sugen på att se alla 3 i följd. Och det har jag verkligen inte tid med nu, och inte har jag nåt godis heller...så det går bort

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0