Jag ger upp

Nej ni. Nu ger jag upp för den här gången. Imorse började det med att jag kände mig "kostig" och lite skakig. Det har blivit värre och värre ju längre dagen har gått. NU mår jag illa, är yr, det hettar på kinderna, susar i huvudet och så känner jag mig fruktansvärt svimfärdig. Är alldeles skakig. En kund till mig berättade idag att man kan få vattenförgifting och att det är typiska symptom jag har. Eeeehhhh...det kan man tydligen dö utav. Hon berättade om en patient som druckit 5 liter vatten en dag som hamnat på sjukhuset iGävle(där hon jobbar) Jag drack 7 liter igår...men jag är ju så rackarns hungrig!!
Men så har jag ju sovit jättedåligt nu också.

Skitsamma. Jag skiter i det här nu. Det är inte värt att må så här för att gå ner några kilon. Däremot funderar jag på att starta med LCHF metoden i stället. Därför tänker jag steka upp äggomeletter med vatten, kryddor, spenat och tomater ikväll så jag kanske blir lite piggare. Sen blir det läsa information och starta med det istället. Så det så!

Kommentarer
Louise

Va är du galen, 7 liter vatten? Bra att du slutar med det där o äter riktig mat istället :-D

2011-05-12 19:53:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0