When in Rome

Nu har jag kämpat med packningen här en stund. Min väska är 3 cm sjupare än vad ett handbagage får vara och 4 hg tyngre. Men jag funderar på att ta ur stövlarna och ha dem på mig istället för i väskan så borde inte vikten vara ett problem. Inte kan de väl gnälla för att väskan är 3 cm för djup? Den är inte fullt så hög och bred som den får vara så det borde ju kunna kompensera tycker man...?
Jag har till och med lyckats klämma ner kameran, 2 objektiv och kameraväskan. I det lilla handbagaget. Jag som hade tänkt ha den på axeln också. Det måste ju räknas tycker jag.
Sorgen är dock djup efter att jag insett att sälen inte kommer att få plats. Sälen har varit med mig på alla mina resor. Men nu får han helt enkelt inte plats =( Kommer jag ens att kunna sova då???


Sälen i Berlin 2007


Kommentarer
Sofie

nämen lilla sälisen då! =/

Ha en uuuuunnnderbar resa pudding! ;)

2011-03-26 10:48:45
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0