Torsdag

Idag lämnade jag blod för första gången. Sist jag var dit skulle de bara ta prover. Men idag körde vi igång på riktigt. Det var ju som väntat inget problem. Jag är inte alls rädd öfr nålar och tycker att det är ganska faccinerande när de sticker.
De ville att jag skulle vara hemme från babysimmet idag men jag var skeptiskt. Fast efter nån timme hemma när jag kände mig snurrig stod vi över ändå.

När jag hämtade Tuva på dagis tjatade hon och Boonyisa som att Booniysa skulle få följ amed hem(för tusende dagen irad typ) Jag var ju snurrig så jag sa att vi skulle ta det en annan dag. Men när vi var halvvägs hem fick vi vända eftersom Tuva glömt sin "Mannen" och när vi kom tillbaka stod Booniysa på samma ställe vid staketet och stirrade efter oss och såg superledsen ut så jag kunde inte låta bli att ta med henne hem.

Vi hade en mysig em där vi åt mellis, bakade chokladbollar och så lekte tjejerna massor. Men tyvärr blev jag supersnurrig flera gånger och var tvungen att lägga mig ner på golvet som ett miffo :P




Nellies nya hobby är att prova alla skor. Och tyvärr inte bara prova dem utan också provgå med dem. Vilket innebär att hon ramlar hela tiden. Men är ju så himla söt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0