St. Peterskyrkan

Ja då har jag äntligen fått några bilder iaf. Det är inte direkt superlätt att rensa i nästan 400 foton. Så jag tänkte gruppera upp dem lite grann. Ni kommer nog hinna tröttna styggt innan jag är färdig ;)
Här var vi ifall och kikade i St Peterskyrkan. Som var enastående och skiiitastoorr!
Guld, guld, guld och statyer. Tyvärr var det ju väldigt mörkt där inne för fotografering och eftersom jag inte direkt är superhaj på att fota i mörker så blev det som det blev.
När vi gick ner och kikade på de gamla påvegravarna hamnade vi mitt i ett mexikanskt gäng som stank armsvett så vi nästan dog.  Instängda i trånga utrymmen med an massa lik och svettiga mexikaner är inte ett trevligt sätt att tillbringa tiden kan jag tala om. Av egen erfarenhet.
Men det var superhäftigt att fått se iaf. Tyvärr missade vi Vatikanen och sixtinska kapellet då vi blev lite för sena till  sängs så vi inte orkade upp i tid sen dagen efter. Men jag har ju tänkt återkomma nån gång inom en snar framtid. Så det så!
 
To be continued....

Kommentarer
Sofie

Åh vad roligt!! Superfina bilder, ser fram emot resten ;) Härligt med tjejresa!!!! Välkommen hem =D Puss!

2011-03-30 11:09:03
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com
Fung does Pung

Jamen JAG vill leka i lekrummet iaf! Och jag såg dig igenom kikfönstret in till Flanör härom dagen men jag hade varit på spinningpass och hade absolut inte tid att stå kvar med näsan tryckt mot rutan tills du la märke till mig, it was a live or live not situation... Men nu när du inte är i Rom dååå kanske vi har tid att leka. Veckan har dock gått och hårdspurten inför högskoleprovet har startat. Meeen jag har funnit glädjen i att jogga i det fria*! (ej naken) Om det kan lämpa sig så väl som att vi har samma bastakt så kan vi ju trava sida vid sida, men vad är eg oddsen... :(

Anywhooo, hur blir det eg med "du vet vad" i sommar? Där du och jag kan teama upp för att göra vår del inom showbiz :)

2011-03-30 16:23:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0