Pruttolycka

Nu på morgonen när jag skulle byta blöja på Nellie efter natten kisserier så orkade jag inte ta fighten med att lägga ner henne. Hon hatar att ligga ner. Så att klä på henne och byta blöja är inte direkt en enkel mach. Hon fick då gå runt utan blöja och lufta lillrumpen lite grann. Efter ca 2 min märker jag att hon har skitit på golvet och sen trampat runt i det. Lmpligaste sättet blev en avsköljning i salongen :D


Ifall hon nu skulle vilja bli frisör när hon blir stor känns det här som ett potentiellt studentkort... =D

Eftersom det var så mysigt att bada i schamponeringen kommer det förmodligen att höras högljudda protester nästa gång det är dags att bada i badkaret. Men men, det är sånt man får leva med


Kommentarer
Maria

Hahaha, hur söt får man vara! Leon och Nellie skulle passa bra ihop, då kan de bajsa tillsammans på golvet:)

2011-03-06 10:03:49
URL: http://mariaalven.blogspot.com
Sofie

Åhhhh lilla underbaring!!! <3 Så sött! Pussunge ;)

2011-03-06 17:25:17
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0