Packningsångest

Igår träffades vi alla tjejer som ska åka till Rom, hemma hos Linnea. Det kommer bli så himla roligt! Det låter som vi sk agå på Burlesque en kväll te.x. Hur roligt kommer inte det att bli?!! Men snacka om att jag har packningsångest!!! Vi ska bara ha handbagage eftersom det kostar typ 300 spänn per resa att checka in en väska. Problemet är ju att handbagaget är så litet att man kanske får plats med en necessär, nån liten trosa och strumpa och kanske ett par skor. Alla kläder man ska ha med lär man väl ha på sig i tio lager. Typ.
Men hallå, hur ska jag göra då. Min kamraväska kommer ju ta upp hela handbagaget. Och jag tänker då absolut inte lämna den hemma. Då kan jag lika gärna inte åka. Och sälen då? Hur ska jag göra med honom då? Han måste ju också få plats. Jag får nog helt enkelt klara mig utan tandborste, smink och underklädesombyte...

Kommentarer
Louise

Kan det inte vara värt 300 kr då för o ha med sig en lite större väska`?

Gud så jag skrattade när jag läste om erat besök på SIbylla hahaha. Bäst var tuva när hon skrek KLAR

=D =D

2011-03-06 16:35:06
Sofie

Åh vad roligt gumman! Ni kommer ha det hur underbart som helst! Längtar efter att få se bilder ;) Jaaa sälen måste få följa med! ha honom/henne som huvudkudde på planet ;) Puss puss!!

2011-03-06 17:27:50
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0