Nellie 1 år


Den här bilden är tagen för precis ett år sen. Nätan på klockslaget. Det skiljer några minuter bara. Åh va mysigt! Jag skulle kunna göra om det 1000 gånger om jag inte behövde få fler barn och om jag slapp vara gravid :P
Vi sjöng för Nellie i sängen imorse hela familjen. Hon såg ut som ett frågetecken och förstod ingenting. Paketet hon fick var hon inte alls intresserad av men däremot när vi blåste ballonger. DÅ blev hon superlycklig och smällde dem snabbare än jag kunde blåsa upp dem. =) haha.
Nu sover hon lillskruttan och laddar inför kalasande. Mamma goplutt!


Kommentarer
Linnéa

Fina lilla Nellie! Tänk vad stora de blir. Vi får se till att hinna njuta av dem så mycket vi bara kan för snart är de finniga tonåringar som käftar och vill va' i fred. Huvva!

2011-03-12 20:51:15
URL: http://limama.blogg.se/
Sofie

Åhhh såååå miniliten lilla hjärtat, tänk så fort det går! 1 år sedan!! Vilken lycka <3 Puss!

2011-03-14 15:09:35
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0